Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Nov 2024 17:34:52 +0200

Tere!

Saarde Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14302 
aadressile Pärnu maakond, Saarde vald, Väljaküla, Undi// Vasu, Pärnu 
maakond, Saarde vald, Väljaküla, Vasu, Pärnu maakond, Saarde vald, 
Väljaküla, Vasu (Vasu Akupank, Vasu 330/33kV alajaam, Vasu 330/33kV Alajaama 
juhtimishoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun ehitusprojekt kontrollida ning sobivusel 
kooskõlastada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27191693>  (menetlus nr: 
462714), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saarde Vallavalitsus) või menetleja (URMET TIHANE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister